What doesn't kill you makes you stronger

Rea på H&M

Kategori: Favoriter

Ja precis som rubriken lyder så fyndade jag igår på H&Ms online rea! Är nog första gången jag köper något på rea. Eller har nog gjort det nångång tidigare men det händer väldigt sällan då varorna som reas ut inte tilltalar mig. Fast då brukar det oftast gälla kläder, är smycken/accessoarer på rea kan jag go bananas! ;)
 
 
Väskan och guld halsbandet bloggade jag om i tidigare inlägg och de andra halsbandet var jag bara tvungen att ha. Tyvärr så var det bara accessoarerna på översta raden som var på rea men guld halsbandet kostade bara 99, så nästan rea där med. Åååh kollade nyss snabbt igenom H&Ms hemsida och hittade detta coola halsband, åååh vill ha vill ha vill ha. Äger inget liknande halsband heller, kanske mitt nästa köp? Kostar ju bara 149 ;) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: