What doesn't kill you makes you stronger

16 februari

Kategori: Allmänt

Ja nu var det några dagar sen jag sist uppdatera. Har haft fullt upp i veckan med praktik, jobb och sen så har jag i princip däckat i sängen halv tio varje kväll. Att arbeta heltid när det bara är praktik tar fan knäcken på en men har bara tre dagar kvar där nu, ska bli skönt och komma tillbaka till skolan men kommer att sakna alla små fina barn! Trivs så bra på förskolan. Egentligen skulle det bara vara två dagar kvar på praktiken men eftersom att jag var borta en dag, pga sjukdom så måste jag ta igen den dagen......förstår inte varför. Aja, vi läser ju en engelsk bok om barns utveckling i den nuvarande kursen så dem här närmaste dagarna kommer jag att vara försjunken i den, har redan kommit en bit så det är skönt. Fick först panik över att vi skulle läsa en bok på engelska men tycker inte att engelskan i boken är så svår, så det är skönt och sedan så tycker jag boken är rätt intressant så det är ju ett extra pluss till ;) 
 
Har börjat smycka ut den med mina fina små post-it lappar eller vad det heter ;) Lättare att hitta det man söker om man behöver gå tillbaka! Sen ser det ju färgglatt ut också!
 
 
 
Just nu väntar jag på att maten ska bli klar, därefter blir det väl hopp in i duschen och sen får jag se vad jag tittar på. Antingen melodifestivalen eller morden i midsomer om inget annat som lockar ännu mer kommer. 
 
 
Åh vad jag gillar min webcam, haha!
 
 
Ha en trevligt lördagkväll!
 
 
 

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Åh vad skönt för dig, jag tycker den är jättesvår :(

    Svar: Vi får sitta nåndag och plugga så kan jag försöka hjälpa dig :)
    Isabelle

    2013-02-17 | 09:30:28
    Bloggadress: http://www.myyplace.blogg.se

Kommentera inlägget här: