What doesn't kill you makes you stronger

Imorn är det måndag igen...

Kategori: Allmänt

Ja, helgen är redan slut och ledigheten med den. Helt sjukt att den går så fort, den borde vara längre. Jaja, är redo för dem sista dagarna på praktiken i alla fall. 
 
Ja, jag har börjat omvandlingen av mitt rum nu i alla fall, bättre sent än aldrig ;) I veckan plockade jag ner allt från väggarna, igår spacklade pappa och idag slipade han och började måla en vägg. Imorn ska han måla vägg nummer två och tre, när det har torkat måla en andra gång och därefter blir det att tapetsera den fjärde väggen. Det kommer att bli så snyggt när det är klart! Förhoppningsvis blir det de till nästa helg också :)
 
Ja mobilbilder blir inte alltid så där bra som man vill ha dem men väggen till vänster är vit, vilket alla väggar ska vara som ska bli målade.
 
och dessa tapeter ska jag ha på fondväggen!
 
 
Åh, vad jag längtar tills det är klart!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: