What doesn't kill you makes you stronger

24, 25 och 26:e december

Kategori: Allmänt

Jag har haft en jättebra och mysig jul! Julafton spenderades första halvan av dagen hos mormor med kusin å moster och andra halvan hemma hos mig med familj och farmor. Det blev mycket gröt, godis, lussekatter, julmat, efterrrätt och julmust så jag var rätt propp mätt vid dagens slut. Sedan är jag även väldigt nöjd med julklapparna jag fick: pengar, presentkort, doftljus, koffert, skålar (till min framtida lägenhet) och nagellack m.m.
 
Igår var det släktträff hos morfar ute i Norrtälje där det bjöds på jullunch och tårta till efterrätt.
Mycket trevligt! På kvällen bänkade jag mig framför tvn för att kolla Victoria Secret Fashion Show, hade tänkt äta lite godis till det men så blev det inte.....
 
Idag så var jag på plats i Nacka Forum redan en kvart innan det öppnade. Ville vara en av de första in på Gina Tricot för att se om det fanns något att fynda på mellandagsrean. Hade hoppats på att en tröja jag länge suktat efter skulle vara på rea men icke sa nicke men jag köpte den ändå + en hoodtröja i vinrött som var på rea. Så nu e jag glad! Därefter vandrade jag runt i alla möjliga butiker för att hitta fler fynd men tyvärr så föll inget mig i smaken. Som vanligt med andra ord. 
 
Tyvärr så har jag inga bilder från någon av dagarna ovan då jag är sämst på att komma ihåg att fotografera så ni får nöja er med några nytagna webcam bilder på mig istället!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: