What doesn't kill you makes you stronger

Dan före doppare dan och 4:e advent

Kategori: Allmänt

Jaa imorn så är det julafton! Äntligen, så mysigt! 
 
Idag så åkte jag till Nacka Forum för att kolla på Ur och Penn efter några halsband jag tidigare spanat in. Åh vilken tur jag hade, de fanns där och ännu lyckligare blev jag när jag såg att det var 50% på alla smycken, wohoo! Hade lite svårt att bestämma mig först vilka jag skulle köpa men efter lite fundering fick dessa tre här nedan följa med hem.
 
 
Gillar dem väldigt mycket! Bra kap jag lyckades göra!
 
När jag kom hem åt jag lite lunch innan jag gosade ner mig i sängen och satte på en film, Morden i Midsomer, som jag precis kollat klart på. Älskar verkligen den serien, riktigt bra!
Nu ska jag kolla in nelly's rea som jag nyss fick ett sms om, hoppas dem har något snyggt man kan klicka hem :)
 
Ha en fortsatt trevlig 4:e advent!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: