What doesn't kill you makes you stronger

The final countdown!!!

Kategori: Allmänt

Jaaa nuu jävlar är det bara 7 dagar kvar till julafton om man inte räknar med idag då! Shit alltså, va tiden går fort, bara 14 dagar kvar tills det är nytt år också! Helt gaalet! Längtar i alla fall väldigt mycket nu efter julmaten, yummie! Tjuvstartade i och för sig i helgen men det var inte riktigt ett traditionellt julbord, haha! Måste bestämma mig vad jag ska ha på mig snart också, har dock ett alternativ redan och det lutar nog åt det med om jag hittar ett halsband som passar. Om inte så hinner jag pröva en hel del klädesplagg i alla fall dessa 7 dagar! 
 
Nu ska jag snart åka och jobba en stund! 
 
Bjuder på några webbcam bilder innan jag sticker, det var ett tag sen sist ;)
 
 
 
 
Ha en fortsatt trevlig måndag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: