What doesn't kill you makes you stronger

Yesterday's

Kategori: Dagens outfit

 
Klänning - H&M
Halsband - Glitter
 
Så här såg jag alltså ut igår när jag vandrade runt och julhandlade med Sarah. Vi började i stan men så var en julklapp jag tänkt köpa till min far slut på Åhléns, tråkigt nog. Men expediten tipsade om att varan kunde finnas kvar i Kista, så vi åkte dit och vilken tur varan fanns kvar. Lycklig jag blev. Så vi vandrade runt där i någon timme och satte oss sedan på ett fik innan vi drog oss hem. Har i alla fall lyckats köpa till 3 familjemedlemmar nu bara 1 kvar, känns skönt. Är dessutom väldigt nöjd över mina fynd!
 
På kvällen bänkade jag mig med pepparkakor och chokladbollar framför Hajen. Helt sjukt va hajen såg overklig ut men ändå bra gjort för att vara från 1975 ;)
 

Kommentarer

  • Emma says style, love & rock and roll. säger:

    Snyggt!

    Svar: Tack!
    Isabelle

    2012-12-02 | 20:04:19
    Bloggadress: http://emmasays.se
  • Hanna säger:

    Tjusigt!!

    Svar: Tack!
    Isabelle

    2012-12-02 | 22:47:58
    Bloggadress: http://sanningsenlig.blogg.se

Kommentera inlägget här: