What doesn't kill you makes you stronger

Fredag!

Kategori: Allmänt

Ja idag så var det först skola mellan 13-16. Sjukt segt, alltid varit ledig på fredagar tidigare så kändes lite konstigt. Inte så att man jublade när man steg upp ur sängen imorse. Men men, efter seminariet var det meningen att jag och josefin skulle plugga men det gick ju inte så bra, haha. Inte så konstigt egentligen med tanke på den intensiva lektionen vi hade. Våra huvuden var ur funktion. Men vi åkte i alla fall in till stan och satte oss på ett fik i gallerian med varsin cola å biskvi och snackade lite.
Mycket trevligt! :) 
 
Ja ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, troligtvis mysa framför tvn för något annat orkar jag inte med! Såg att det kommer 3 bra serier vid 21, Morden i Midsomer, Grimm och CSI Miami, åh vilken ska jag välja? kommer att ha beslutsångest. Åh vilket dilemma, haha!
 
Åh nu höll jag nästan på att glömma, innan jag åkte till skolan idag så hängde jag med pappa till Sickla och sprang in på granit och köpte mig denna fina koffert. Perfekt att förvara mina skor i! 
 
 
 
Granit, 649 kronor! Finns i vit och svart. Dock fick jag den för 519 då jag hade rabatt kupong på 20%, fantastiskt! :) Kanske ska tilläggas att den finns i en storlek mindre också för 529 kronor! Funderar starkt på att köpa den med eller önska mig den i julklapp. Jävligt snygg i alla fall å passar in så bra i mitt rum! 

Kommentarer

  • S säger:

    Kollade du ej på x factor? :o

    Svar: Nää det gillar jag inte ;)
    Isabelle

    2012-11-23 | 22:39:11
    Bloggadress: http://www.myyplace.blogg.se
  • S säger:

    Haha jag var så seg i huvudet igår, märkte inte de förrän jag va i farsta heller haha. Joo det måste man se! :))

    2012-11-24 | 13:15:06
    Bloggadress: http://www.myyplace.blogg.se

Kommentera inlägget här: