What doesn't kill you makes you stronger

Helgens bravader!

Kategori: Allmänt

Ja jag kan ju slänga mig in direkt och börja skriva om helgen som varit!
 
Fredag: Då firade jag min fina vän Sarah som fyllde 23 med ett gäng härliga tjejer. Först blev det super god middag, lite drinkar och mys hemma hos henne innan det efter mycket om och men blev en utgång till Solidaritet. Där skakade vi loss och hade kul innan vi drog oss tillbaka några timmar senare. En toppen kväll tycker jag!
 
            
 
Födelsedagstjejen ser ni på bild 5 och till höger :)
 
 
Lördag: Jaa, efter några timmars sömn så orkade jag inte ligga kvar och dega i sängen. Hatar att sova bort hela dagen, får lätt panik då. Man vill ju ta vara på den lediga tiden man får/har. I alla fall käkade lite frukost, hoppade in i duschen för att fräscha till mig och bestämde mig därefter för att åka med familjen och titta på lillebror när han spela innebandy match. Inget som händer särskilt ofta eller alls för den delen. Innan matchen börja tog jag ett varv i nacka forum, där Mora Träsk uppträdde, fan vilket drag! Älskade dem när jag var liten. I alla fall, kom ut därifrån med en svart plisserad långkjol från Vero Moda som jag ska ta kort på senare. I innebandy matchen så kammade brorsans lag hem segern med hela 11-3. Spännande match har aldrig sätt så många spelare flyga hit å dit, haha! Liknade nästan en rugby match! Lördagskvällen spenderades framför tvn med en super god efterrätt.
 
 
 
Söndag: Jaa idag har jag inte gjort mycket alls, bara degat framför tvn och kollat på Scooby Doo. Eller jo jag tog en powerwalk med brorsan till konsum och tillbaka eftersom att vi saknade några ingredienser till mini pizzorna han skulle göra. Supergoda var dem! :) Har faktiskt pluggat lite också, weei, cred till mig, ingen ork men tvingade mig själv ändå! En klapp på axeln för det. Ikväll blir det än en gång bara mys framför tvn och min brittiska favoritserie Morden i Midsomer. Den är ju så jäkla bra! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: