What doesn't kill you makes you stronger

Here we go again

Kategori: Allmänt

Jaaa då har man startat blogg igen efter några års uppehåll. Har saknat det lite faktiskt måste jag erkänna.
Min blogghistorik dock har varit mycket intressant, upp och ner hela tiden. Man kan säga att jag är "kung" på att starta och avsluta och sen starta nya bloggar igen. Så som jag ett flertal gånger gjorde tidigare då jag bloggade. Vill inte ens veta vilket nummer denna är/kommer att bli, men kan inte låta bli att räkna ändå, kan detta vara nummer 10 tro? Anledningen till varför jag raderade så mycket och sen ångra mig och startade en ny var för att jag helt plötsligt tappade intresset men att det sen nästan lika snabbt som det försvann kom tillbaka igen. 
 
Men denna är här (förhoppningsvis) för att stanna! Har kommit fram till att om man nu tröttnar så är det ju alltid kul att ha kvar så att man kan gå tillbaka och läsa vad man skrivit samt gjort. Det ångrar jag mest just nu, för fan vad kul det hade varit att läsa alla mina tidigare bloggar. Aja, kan inget göra åt de nu i alla fall, varför dalta då?! 
 
Nu är jag redo för nya tag och intresset får fan inte tryta denna gång! ;)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: