What doesn't kill you makes you stronger

Måndag!

Kategori: Allmänt

Vilken dag! 
Dagen började med att jag och sahra åkte hem till sarah och pluggade några timmar. Gick lite segt i början men vi kom igång efter ett tag. Skönt men så jävla jobbigt att det ska vara så svårt att förstå ibland aja. Sarah bjöd på god lunch innan jag drog vidare på jobb. Kom hem för ett tag sedan, hoppade direkt in i duschen och slängde mig därefter på sängen med böcker och block å fortsatte plugga. Har fått ner en del nu, så är på rätt väg! Woho! Känner att orken börjar tryta nu så bestämt mig för att sluta. Har stora problem med att plugga sent på kvällen, huvudet slutar fungera vid den tidpunkten. Jaja inge mer pluggsnack nu!
 
 
 
 
Just nu sitter jag och myser i min nya sköna pläd och tar bilder med webbcamen som jag helt glömt bort att jag hade! Riktigt skoj! Haha. 

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Vad kul att du också har blogg nu hihi :D

    Svar: haha jaa! Nu kan vi läsa varandras ;)
    Isabelle

    2012-11-21 | 16:12:25
    Bloggadress: http://www.myyplace.blogg.se

Kommentera inlägget här: