What doesn't kill you makes you stronger

"Nytt" rum nya saker

Kategori: Favoriter

Ja jag har ju planerat i flera års tid att jag ska tapetsera om mitt rum. Ja det har ju gått sådär med det. Haha. Vill inte ha kvar den lila färgen med border högst upp som jag har nu. Passar inte mig längre. Vill ha vitt, mycket snyggare. Som sagt så har ju tapetseringen inte blivit av, har skjutit upp och upp och upp hela tiden MEN nu så, nu jävlar ska det fixas! På söndag ska vita tapeter köpas och nästa helg förhoppningsvis eller efter jul så ska det vara klart :) Till den nya tapetseringen och mitt "nya" rum (när de är klart så klart;) vill jag införskaffa lite nya inredningsprylar som dem här nedan!
 
 
Lampa, nattduksbord och vägghylla från ikea.
Kakfat (eller smyckesfat som jag kmr använda det som) och glasburk från granit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: