What doesn't kill you makes you stronger

One month till christmas

Kategori: Allmänt

Helt galet faktiskt! Bara EN månad kvar till julafton! Fan vad tiden gått/går fort. Snart nytt år också!!! Åh jag som inte ens har börjat köpa julklappar, kanske dags att göra de så man slipper trängas med sista minuten människorna ;) Men vad ska man köpa då? Ännu svårare ju, ååååh! Måste börja fråga runt!
Längtar i alla fall väldigt mycket, speciellt efter julmaten, yummie! Sitter just nu och lyssnar på julmusik, love it, sen är jag så glad att Vinyl 107,1 bara spelar jullåtar fram till jul nu! Woohoo, så mysigt! Pricken över i:et vore ju om det kommer lite snö också, i wanna feel some christmas feelings! 
 
Om en vecka är det 1:a advent, då får man julpynta, jiiihaaa! 
 
 
 
Kom hem för en timme sen eller två, har sovit hos min kusin i natt. Väldigt trevligt. Hon hade redan julpyntat och gjort det mysigt med tomtegardiner, ljusstakar, små tomtar, tomteduk osv. Så nu kliar det i fingrarna på mig, vill också! Igår käka vi tacos till middag å sen blev det gotti gott framför fredagen den 13:onde. Idag tog vi en promenad till stan för att gå bort allt de onyttiga vi åt igår, haha. 
 
  
 

Kommentarer

  • S säger:

    Lite dålig uppdatering måste jag sägaa

    2012-11-26 | 19:10:06

Kommentera inlägget här: