What doesn't kill you makes you stronger

14 Januari

Kategori: Allmänt

Ja jag kan ju börja med att berätta vad jag gjorde i lördags och söndags. I lördags fyllde min barndomskompis år så då bjöd hon på middag och lite fest. Mycket trevligt och roligt var det i alla fall :) Igår då så var jag duktig som åkte och tränade på morgonen. Trodde först inte att jag skulle orka men flög nästan upp ur sängen så pigg var jag, då! Jag körde hårt men när jag kom hem slog tröttheten till och jag somnade i min säng några timmar, haha! Mycket behövande kan jag säga! 
 
Idag då så var jag först i skolan med min grupp. Vi gick igenom vår redovisning inför onsdag. Därefter åkte jag raka vägen hem, åt lite lunch samtidigt som jag pluggade lite på datorn.  
 
 

Kommentarer

  • S säger:

    Var är bilderna då :D

    Svar: Haha jag har inga ;)
    Isabelle

    2013-01-14 | 21:41:22

Kommentera inlägget här: