What doesn't kill you makes you stronger

2013's mål

Kategori: Allmänt

Funderade först på att skriva löften men kom sedan på att då kommer jag aldrig att lyckas uppfylla dem, har ju inte gjort det något annat år i alla fall så varför skulle detta vara ett undantag? Man känner mer press när det är löften och besvikelsen blir ju stor när man tittar sig själv i spegeln i slutet av året och inser att man ser värre ut än i början av året. Så mål fick det bli istället! Och här kommer dem:
 
1. Komma i form och bli bättre på att träna.
 
2. Äta mindre onyttigt och mer nyttigt.
 
3. Dra ner på shoppingen.
 
4. Spara mer pengar!!!
 
Ja detta var då mina mål. Känner mig redo och faktiskt taggad till tusen att nå dessa mål nu!
Ett av dem börjar jag med idag också, nämligen den första.
 
 
Thumbs up for that!
 
 

Kommentarer

  • S säger:

    bra mål, mina ser ungefär likadana ut! :)

    Svar: Låter toppen! :)
    Isabelle

    2013-01-02 | 15:57:30

Kommentera inlägget här: