What doesn't kill you makes you stronger

7 Januari

Kategori: Allmänt

Ja idag har det väl egentligen inte hänt så mycket. Kom hem rätt tidigt imorse från Sofia som jag sov över hos. Vi hade en mycket mysigt och trevlig kväll igår med god middag, skräck (the cabin in the woods) och gotti gott till det. När jag kom hem åt jag lite lunch, kolla lite tv innan jag åkte iväg igen, först till skolan för att se vad en kurslitteratur bok kosta som jag ska använda i nästa kurs. Priset var rätt saftigt så jag kommer nog att beställa, tjänar några lappar då! Därefter hade jag lite dötid att utnyttja innan jobb så jag traskade runt inne i Ringen och kollade butiker. Kom därifrån med en enkel t-shirt i snyggt material från H&M. 
 
Nu kollar jag på Bones!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Haha den filmen har Putte tjatat om att vi ska kolla på, men har ej vågat, är den läskig/slafsig? :o

    Ps: var kollar man böckerna vi ska använda? Pöss

    Svar: Haha. Njaa den var helt okej läskig, något slafsig men inte mkt. Lite konstig också men den är värd att kolla på ;) Du får söka på Mondo ej inloggad på kurskoden. Skickar sms :)
    Isabelle

    2013-01-07 | 20:29:40

Kommentera inlägget här: