What doesn't kill you makes you stronger

8 Januari

Kategori: Allmänt

Ja vad har hänt idag då? Jo jag har operarat bort en av mina visdomständer. Det gick bra men var rätt så nervös i början, så nervös att jag fick lite skakningar i händerna, haha! Så blev tvungen att fokusera på att andas och slappna av, funkade efter ett tag! Bedövningen har nog försvunnit helt nu, tror jag i alla fall, börjar få lite ont så då måste den släppt. Har suttit med en kompress i min mun sen jag kom hem eftersom att det aldrig slutar blöda. Såå jobbigt. Sen så har jag varit grymt hungrig i hur många timmar som helst men har varit tvungen att vänta minst 2 timmar efter operationen för få äta och nu har dem gått plus lite till. Men det blir bara en drickbar yoghurt kommer göra för ont att tugga! 
 
Ikväll ska jag kolla på, så blev vi svenska hollywoodfruar! Ser verkligen framemot det!
 
 
 
Adjö! ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: