What doesn't kill you makes you stronger

Önskeoutfit i sommar

Kategori: Favoriter

Ja jag har börjat längta rejält till våren och sommaren nu! Har tröttnat på vintern och snön, synd bara att den inte är över förren om 2-3 månader. Aja, för att inte sitta och deppa över att våren/sommaren inte är runt hörnet än så sitter jag och fixar ihop outfits som jag gärna vill ha på mig den årstiden! Börjar med den nedan...
 
 
Alla produkter från H&M igen. Ballerina skorna kan jag inte släppa, kanske blir ett köp? Men shortsen och toppen måste jag bara ha, hoppas dem finns i butik, har ett fint litet presentkort som väntar på att användas!

Kommentarer

  • S säger:

    ja slå till på ballerinorna, det behövs alltid! =)

    Svar: Men eller hur ;)
    Isabelle

    2013-01-05 | 18:45:24
    Bloggadress: http://www.myyplace.blogg.se

Kommentera inlägget här: